W kwietniu filmiki na kanale Tauron Basket Ligi wyświetlone zostały 106,785 razy. Zajęliśmy wtedy 9. miejsce. W maju zanotowaliśmy 130,252 odsłon - dzięki temu awansowaliśmy w rankingu „Firmy i Marki - Sport” 8. miejsce.
- Jeśli porównamy liczbę odsłon z poprzednim miesiącem, to taki wzrost jest pozytywnym zaskoczeniem. To prawda, że w maju zaczęły się play-offy, a więc decydująca faza walki o mistrzostwo Polski, ale przez to nie mieliśmy co tydzień zestawień TOP10 kolejki, a tylko ćwierćfinałów i półfinałów. Myślę, że to bardzo dobry wynik. Analizujemy, co kibice oglądają najczęściej i w jakiej formie chcą mieć to przedstawiane. Niedługo poznamy mistrza Polski, ale w przerwie między sezonami też będziemy przygotowywać materiały specjalne - mówi Michał Pacuda, PR Manager w PLK odpowiedzialny za projekt wideo na YouTube.
- Warto podkreślić, że naszym celem nie jest liczba odsłon na YouTube, a dotarcie do jak najszerszej grupy kibiców. Gdybyśmy dodali do tego odsłony z profilu Tauron Basket Ligi na Facebooku, to ta liczba przekroczyłaby zapewne 200 tysięcy. A najpopularniejsze wideo publikowane są też na stronach Przeglądu Sportowego i Onet.pl w ich odtwarzaczach - dodaje Pacuda.
Oprócz zestawień TOP10 i pojedynczych akcji na kanale TBL w serwisie YouTube publikowane są spoty reklamowe zapowiadające najciekawsze wydarzenia i ich podsumowania oraz mixy promujące najlepszych zawodników z użyciem technologii Super Slow Motion. Latem pojawiają się skróty meczów reprezentacji i najlepsze akcje kadrowiczów oraz materiały specjalne.
Pełny raport na stronie Sotrender.com