Plakaty można już zobaczyć we wszystkich miastach, w których są kluby grające w play-off oraz w innych dużych ośrodkach miejskich. Cała kampania składa się łącznie ze 120 billboardów. Za koordynację i zakup mediów odpowiedzialny jest Dział Marketingu PLK SA.
Autorem projektu jest Kuba Bereźnicki, a zdjęcia udostępniły kluby Tauron Basket Ligi. Na plakatach można zobaczyć Donatasa Motiejunasa z Asseco Prokomu Gdynia, Filipa Dylewicza z Trefla Sopot, Dardana Berishę z Anwilu Włocławek, Waltera Hodge’a z Zastalu Zielona Góra, Mantasa Cesnauskisa z Energi Czarnych Słupsk, Michała Gabińskiego z PGE Turowa Zgorzelec, Adama Wójcika ze Śląska Wrocław oraz Igora Milicicia z AZS Koszalin.
Kliknij TUTAJ i ściągnij tapetę na swój komputer!