- Turniej Finałowy Pucharu Polski w Warszawie był fantastyczną promocją polskiej koszykówki. Mogliśmy obserwować wszystko to, co jest najpiękniejsze w sporcie, czyli walkę, emocje oraz niespodzianki na parkiecie. Krüger&Matz Konkurs Wsadów potwierdził swój ogromny potencjał i z pewnością będziemy chcieli kontynuować tę imprezę w kolejnych latach. To wszystko było możliwe dzięki naszym sponsorom oraz partnerom, którzy bardzo zaangażowali się w turniej finałowy. Dziękujemy im za wsparcie i liczymy na dalszą owocną współpracę - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.
Zwycięzcy Pucharu Polski - zawodnicy oraz trenerzy Polskiego Cukru Toruń - otrzymali telewizory marki Krüger&Matz, natomiast finaliści, Stelmet Enea BC Zielona Góra, wysokiej klasy słuchawki. Ryan Harrow, czyli “król wsadów”, w nagrodę będzie mógł się teraz cieszyć ze sprzętu o wartości 10 tysięcy złotych: 55-calowego telewizora oraz kina domowego. Pozostali uczestnicy Krüger&Matz Konkursu Wsadów otrzymali tablety.