Lista aktualności

Nowy dyrektor marketingu w PLK i PZKosz

Z dniem 1 kwietnia 2013 roku współpracę z Polską Ligą Koszykówki i Polskim Związkiem Koszykówki rozpoczął p. Dariusz Pućka, który pełnić będzie funkcję Dyrektora ds. Marketingu. Dariusz Pućka zastąpi na tym stanowisku Łukasza Łazarewicza, który zdecydował się kontynuować karierę zawodową poza strukturami PZKosz i PLK S.A..

Dariusz Pućka ostatnio pełnił funkcję Dyrektora Marketingu i Sprzedaży w klubie piłkarskim Legia Warszawa. Wcześniej pracował w Telekomunikacji Polskiej, gdzie zajmował się marketingiem sportowym marek TP i Orange. Odpowiedzialny był głównie za sponsoring piłkarskiej reprezentacji Polski i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Dariusz Pućka karierę w marketingu sportowym zaczynał w 1995 roku w Kompanii Piwowarskiej, gdzie współtworzył i organizował projekty sponsoringowe, w tym pierwszy tytularny sponsoring ligi zawodowej - LECH Basket Liga.