- Cieszymy się, że nasze działania zostały zauważone oraz docenione. PLK.pl ma przede wszystkim informować kibiców o nowościach ze świata Tauron Basket Ligi oraz promować content - zarówno ten stworzony przez nas, głównie na YouTube, jak i przez kluby. Ponadto strona ma dawać łatwy dostęp do zapowiedzi meczów, ich wyników oraz statystyk, które w koszykówce są niezwykle istotne - mówi Michał Pacuda, PR Manager Polskiej Ligi Koszykówki.
W trakcie rozgrywek Tauron Basket Ligi stronę PLK.pl odwiedza ponad 150 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, co pozwala w tym czasie na generowanie półtora miliona odsłon.
Założeniem i ideą przedsięwzięcia The Champ Awards stworzonego przez ABK Sport, jest pomoc w rozwoju polskiego sportu poprzez zwiększenie nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport. Konkurs nagradza te firmy, podmioty i osoby, którzy w okresie 12. miesięcy trwania edycji konkursu (zakończona edycja obejmuje lata 2014-2015) przyczynili się do promocji sportu i rekreacji w naszym kraju.
Laureatami The Champ Awards są produkty, marki, agencje, kampanie reklamowe i marketingowe, osoby oraz organizacje, które poprzez swoją postawę, wyniki i sukcesy wyróżniły się na polskiej scenie sponsoringu sportowego. Są to wizjonerzy, innowatorzy, kreatorzy mający unikalne osiągnięcia na płaszczyźnie powiązania sportu i biznesu. Dzięki nim wytyczane są nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce.