Ruszyła kampania play-off TBL

Lista aktualności

Ruszyła kampania play-off TBL

Polska Liga Koszykówki przygotowała specjalne grafiki i spot promocyjny poświęcone rozpoczynającej się w czwartek 30 kwietnia fazie play-off Tauron Basket Ligi. Kampania ma na celu promocję rozgrywek o mistrzostwo Polski pod hasłem „Mistrz może być tylko jeden”. Kreacje graficzne wykonał Jakub Bereźnicki, a spot reklamowy przygotował Łukasz Śliwa.

Grafiki oraz spot wideo będą promować fazę play-off w portalach społecznościowych (Facebook, Twitter) i na stronach partnerów ligi. Grafiki będą się wyświetlały na różnych witrynach internetowych (z wykorzystaniem systemu Google AdWords) w formie bannerów reklamowych, a spot będzie również dodatkowo promowany przed innymi filmami na portalu YouTube.com. Informacje o rozgrywkach Tauron Basket Ligi obecne będą w Przeglądzie Sportowym, a także na stronach www.przegladsportowy.pl i www.onet.pl. Kibice, podobnie jak podczas sezonu zasadniczego, będą mogli liczyć na obejrzenie najciekawszych akcji i popisowych zagrań koszykarzy z każdego meczu play-off na oficjalnym kanale Tauron Basket Ligi na YouTube.com.

Transmisje wybranych meczów ćwierćfinałów play-off Tauron Basket Ligi oraz wszystkich spotkań półfinałowych i finałowych przeprowadzi Polsat Sport News. Transmisje telewizyjne meczów finałowych realizowane będą w najwyższym standardzie.

 

Grafika play-off 2015

Grafika play-off 2015 (1920x1080)

Grafika play-offf 2015 z drabinką

Grafika play-off 2015 z drabinką (1920x1080)