Milion wyświetleń na YouTube polskiej koszykówki

Lista aktualności

Milion wyświetleń na YouTube polskiej koszykówki

Milion wyświetleń w 13 miesięcy uzyskały krótkie filmiki z najlepszymi akcjami, skróty meczów, wywiady i klipy promocyjne, które na kanale YouTube zamieszczają PZKosz i PLK.

Kanał na YouTube zaczął prężnie działać w sierpniu 2013 roku. Publikowane były klipy promujące mecze kadry i wywiady z zawodnikami przed EuroBasketem. W trakcie sezonu oprócz skrótów spotkań telewizyjnych na YouTube Tauron Basket Ligi wrzucane były najlepsze akcje z meczów TBL.

- Ogromna w tym zasługa klubów, bo dzięki ich skrótom mogliśmy wybierać i wycinać najlepsze zagrania. Publikowaliśmy je w oddzielnych, krótkich formach. Korzystając z naszych kanałów komunikacji nieraz udawało nam się uzyskać bardzo dobre wyniki oglądalności. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też zestawienia najlepszych akcji sezonu, a tegoroczny, bardzo efektowny i emocjonujący finał Tauron Basket Ligi pobił wszelkie rekordy - mówi Michał Pacuda, PR Manager PLK i PZKosz.

Wideo zamieszczonych na YT jest już ponad 350 i mają w sumie ponad milion wyświetleń. Przez ostatni miesiąc, kiedy promowana była reprezentacja Polski, kanał na YouTube zanotował ponad 200 tysięcy wyświetleń.

- W te wakacje poszliśmy dalej. Wynajęliśmy specjalną kamerę, która nagrywa w technologii Slow Motion. Efektowne akcje w świetnej jakości obrazu i w zwolnionym tempie robią naprawdę ogromne wrażenie. Kibicom bardzo się one podobały i chciałbym, abyśmy mogli pochwalić się nimi także w trakcie sezonu Tauron Basket Ligi - dodaje Pacuda.

Zobacz najnowsze filmiki na YouTube polskiej koszykówki