Klub przedstawił nowe logo drużyny. Nad jego projektem czuwał pomysłodawca zmiany - Mateusz Kaźmierczak - Media&Marketing Manager klubu.
Jeden z najważniejszych symboli identyfikujących słupską drużynę przeszedł już wiele zmian kosmetycznych. Efektem prac jest nowe logo, za sprawą którego klub chce odświeżyć markę, pchnąć ją z duchem czasu na nowe tory, odchodząc od lekko przestarzałych form graficznych i wizualnych.
Symbolika poszczególnych elementów loga:
Pantera – we wcześniejszych wizerunkach wpisana była w piłkę, tym razem wpisana została w tarczę – nawiązując tym samym do znanych z pradawnych czasów herbów, z którymi identyfikowały się przedstawiciele wielopokoleniowych rodów. Logo ma stać się właśnie takim herbem łączącym pokolenia kibiców, tak, jak działo się to w najstarszych klubach europejskich. Klub odchodzi zatem od wzorów lansowanych przez ligi amerykańskie, wracając do korzeni.
Piłka z rogami – nawiązuje do „piekła” tworzonego przez słupskich kibiców na trybunach, nawiązuje do akcji „Wszyscy na czerwono”.
Logo nie zawiera barw sponsora tytularnego – Energi S.A. – To także celowy zabieg, podkreślający, że po wielu sezonach owocnej współpracy, stanowi już jedność. Energa i Energa Czarni Słupsk to jeden silny twór, oparty na zasadzie wewnętrznej współpracy.
Nazwa sponsora góruje nad resztą elementów – w końcu to on scala wszystkie działania, pozwala na uwieńczenie ich sukcesem.
Projektantem nowego loga został młody, utalentowany artysta Kamil Doliwa. Ten pasjonat grafiki, choć wspierał już w podobnych działaniach kluby z niższych lig, nigdy nie miał okazji zaistnieć na szerszym forum. Nowe logo oddaje ducha drużyny, walki i jest zapowiedzią tego, że to polowanie zakończy się sukcesem.